Sunday 4 March 2012

FAQ Premium Beautiful


Long Girdle


Waist Nipper

Ni antara soalan yang selalu orang tanya. 

1) Boleh tak kalau saya pakai Long Girdle je? Long Girdle tutup perut kan? Saya nak kempiskan perut dan kecilkan paha je, so pakai Long Girdle je pun dah ok kan?

2) Boleh tak kalau saya nak pakai waist nipper je? Sebab saya nak kempiskan perut je. 


So ni jawapannya ye..

Sebenarnya, PB ni memang untuk dipakai satu set iaitu :
1) Long Bra
2) Long Girdle
3) Waist Nipper
untuk ia berkesan secara menyeluruh kepada badan kita.

Kalau kita cuma pakai Waist Nipper (bengkung) sahaja, Waist Nipper akan bertindak mengempiskan perut kita, tapi lemak akan naik pula ke bahagian atas perut dan ke bahagian bawah yang tidak ditutupi Waist Nipper seperti ke bahagian punggung dan paha, menjadikan bahagian2 tersebut besar dan badan kita nampak tidak seimbang.

Begitu juga dengan pemakaian Long Girdle sahaja. Walaupun bahagian paha, punggung dan perut ditutup dan Long Girdle boleh membantu pembentukan punggung yang menarik, mengecilkan paha dan mengempiskan perut, tetapi Long girdle tidak menutup bahagian di atas perut, iaitu pinggang dan ke atas, menjadikan lemak mudah terkumpul disitu, lalu menjadikan bahagian2 tersebut besar dan ini juga mengakibatkan badan tidak seimbang dan bentuk badan yang menarik tidak dapat dicapai.

Jadi, untuk hasil yang terbaik dan paling efektif, pemakaian Full Set Premium Beautiful adalah penting kerana pemakaian full set akan membantu membentuk badan yang menarik secara menyeluruh :)

Premium Beautiful Full Set - Long girdle, Long Bra, Waist nipper

contact me for more info :


019 - 2731219


or


Inbox me on facebook :
www.facebook.com/naemah.hamid

No comments:

Post a Comment