Sunday 28 August 2011

My dream figure..



















 This is Miranda Kerr! Perempuan paling gorgeous atas muka bumi ni. 

Suka betul tengok dia, Muka cam anak patung je, pastu kaki panjang (T_T), badan plak cantik. 

Bestnya kalau dapat body camni. AAAAA~~ NAKKKK~~

Tujuan sebenar saya pakai PB adalah untuk mencabar body akak Kerr ni. Perghh confident! Nanti nak body camni jugak. HAHAHAHA. 

kalau Nad dengar mesti dia akan cakap: "Kesian ko. asyik berhalusinasi je, Naemah."  ERK.

Nadrah is my no.1 reality checker. She always tells the truth about everything. 

E.g: eh, tolonglah ko gemuk xsesuai pakai camni.
(zaman dolu2 time gemuk xingat)

tengok, gila jujur. 

at least blh x cover sikit cakap "em, ko berisi sikit, aku rasa xsesuai ko pakai camni" 

tapi apa pun saya berterima kasih atas pandangan jujur beliau. 

memang habis reality check. truth hurts kan. so terima jelah. hehe

p/s: ni bkn ngumpat ko Nad. sbb komen jujur ko la, aku berkobar2 nk kurus, so ko bangga x menjadi pemangkin untuk aku berusaha nak kurus? hahaha. 

Ko the best laaa (utk hari ni jee :P)



No comments:

Post a Comment